söndag 25 november 2018

JAG SA JA!

Nuuuu tar jag kväll! Jag har precis fixat mina och Theas naglar för jag tänkte att jag skulle vara ute i god tid så mina är redo för helgen. Thea har fått så himla många naglar och behövde fixa till dom lite med.

Idag har vi varit iväg nästan hela dagen, mannen jagade älg så vi åkte först ut till pappas sambo en sväng sen har vi varit hos N och killarna. De hade alla barnen så de hade jätteskoj.
Jag fick frågan om jag vill vara denna lilla donnans gudmor och såklart att jag vill det❤ Så himla roligt och vad glad jag blev när hon frågade. Så klart att jag sa ja!! De har inte bestämt när dopet ska vara men jag måste finurla på doppresent (kan redan vara påkommen) och kläder till dopet haha.

Sen var vi på sista gympan för i år för Tuva. Sån tur att hon ska köra vidare i vår för hon var riktigt duktig som ledare🙂 

2 kommentarer:

  1. Vilken ära att få bli gudmor åt en ny liten människa, lycka till med det.
    Vi har kallt fem minus i morse men ingen snö räcker med kylan, jag är ju frusen som du vet och värken blir så mycket sämre men visst är det tjusigt.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev sååå glad!! Nu har jag snart 3 små gudbarn :-)
      Imorse stod bilen på -15 när vi körde, fy sjutton! Det har hänt något med mina muskler sen det blev kallt, det gör ont och jag blir "kraftlös". Men det är sååå fint när allt är vitt och det gnistrar så fort solen visar sig

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥