lördag 10 november 2018

MIN LILLA FÅGELSKRÄMMA

Idag hade min orkidé blommat ut, jag fick den av min ena bror med familj när jag fyllde år. Jag har aldrig fått andra orkidéer än brudorkidéer att blomma om men här kommer ju många blommor🙂

Inatt låg jag vaken 01.30 - 4.15 sååå drygt! Det var rätt skönt att vi åkte ut till skogen idag på förmiddagen så jag fick lite luft och energi. Sen tog jag och Tuva ett ryck och storstädade hos alla kaninerna. Vi blir av med en till i veckan för barnens kusin ska ha en ny. Sen har vi lagom här ute😉
 Vi var ute och matade grisarna och Tuva tog på sig sin pappas jaktskjorta, hon såg ut som en fågelskrämma😂
 Hon kastade ut majs runt åteln.
Jag invigde mina nya stövlar.

Nu ska vi göra oss redo för ikväll ska vi träffa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥