lördag 10 november 2018

SINGLES DAY

Inlägget är reklam för Wakakuu Se och innehåller annonslänkar

Visste ni att det finns en ny "shoppingdag"? Jag visste inte men nu har jag lärt mig att imorn är det Singles day och jag hade kunnat ge er bra rabatterbjudanden 1 gång i timmen om jag hade velat, det finns massor! Jag tänkt jag skulle tips om några i alla fall, är du ute efter något speciellt så är det bara att fråga, jag kan hitta erbjudanden på det mesta😉
Wakakuu har 15% på alla varumärken (ej rea) och det gäller till 12/11 klockan 8.00
Skriv in koden: singlesday1 i kassan så dras rabatten av
Där har de märken som 
Adidas
By Malene Birger
Calvin Klein
Hunkydory
Ida Sjöstedt
Le Specs
Nike
POLO Ralph Lauren
Timberland
UGG och MASSA mer. Kika in, det kostar inget😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥