torsdag 20 september 2018

BÄSTA BÄSTA KAMPANJERNA

//INLÄGGET ÄR REKLAM FÖR KRONANS APOTEK OCH INNEHÅLLER ANNONSLÄNKAR//

Nu slår jag ett slag för Kronans Apotek igen, kan göra det 100 gånger om dagen för jag älskar verkligen dom!

Den här nattmasken är fantastiskt, behaglig att smörja in och luktar sååå friskt och gott. Jag fick denna provburken i Glossyboxen och den har varat i evigheter men tänkt att jag ska köpa en ny när den tar slut och nu (!!) nu finns den på helgens webbdeal hur bra?
Den är dryg och väldigt skön konsistens och jag ska sova med den inatt.

Denna gången består helgens webbdeal av 40% på både Vichy och L300 ansiktsvård och det gäller till och med söndag klockan 23.59

Meeeeen inte är detta den enda kampanjen heller, de har även:

* 25% på utvalda skönhetsprodukter 

* Handla för 350:- och få 4st nagellack från IDUN på köpet till ett värde av 380:- Gäller t o m 31/10 eller så långt lagret räcker och endast online. Du handlar här och skriver in koden IDUN350 i kassan

Alltid fraktfritt😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥