måndag 17 september 2018

EN LUGN EFTER-HELGEN-DAG

INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANS APOTEK

Idag kör vi en lugn hemmadag jag tycker om att varva ner dagen efter helg även om helgen varit lugn så vill jag gärna vara hemma. Vi är riktiga hemmaråttor här! Jag får en stressklump i magen när jag tittar på de 2 närmaste dagarna för allt som står i kalendern men framförallt gillar jag ju inte att det är grejer på kvällarna, då vill jag bara va hemma! Men det är både föräldramöte och APT.

Men idag har vi lekt och badat i badkaret. Tuva leker ju bara med sina hästar och knackar vi på hennes dörr så hör vi bara kom INTE in! Nu när det blev ett hål efter diskmaskinen så hittade hon ju ett nytt ställe att ha stall på.
Vi ska snart ta och gå ut lite med Findus, hon behöver vänja sig vid att gå ut för nu vill hon gärna se vad som finns andra sidan dörren men när vi väl är ute vill hon bara in...
Idag kom mitt paket, älskar paket men framförallt snabba leveranser. Denna gången blev det en dagkräm ett serum och en deo. Jag har ett par saker till som jag behöver förnya men jag brukar ta det när de har just den grejen på lite kampanj. De har kampanj ofta på många olika märken/produkter så jag älskar att shoppa på Kronans Apotek. Jag ska gå in i butiken och be de plocka ihop ett kit med vad jag behöver hemma i plåster-väg, typ om någon skär sig eller skadar sig "lite värre". Men använder du tex Emma S så har de just nu 25% på produkterna här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥