fredag 28 september 2018

HALLO FRIDAY!

Det positiva med att registrera och ha tillgång till receptbanken på mammafitness är ju att det finns bra många fler frukostalternativ att välja på. Jag äter ju oftast havregrynsgröt med 2 kokta ägg varje morgon men idag skrev jag in 2 ingredienser jag ville använda så kom ett recept upp🙂 Yoggi, keso, äpple, musli, mandel och kanel blev dagens frukost efter träningen.

Nu är jag på språng till jobbet och idag är en lång dag, jag stänger och sen ska vi stanna lite extra för idag är det flytt av förskolan. Spännande! Härligt med fredag iallafall och jag kommer hem lagom tills Oliver ska sova och de andra har fredagsmys. Då ska jag mysa ner mig i soffan jag med innan det är en tidig morgon imorn med😉

1 kommentar:

  1. Fredag igen, ser så gott ut med din frukost, åt ofta havregrynsgröt men magen tålde inte det så jag avstår.
    Trevlig fredag och helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥