måndag 24 september 2018

EN RABATT I RÄTT TID!

//INLÄGGET ÄR REKLAM FÖR BODYSTORE SE OCH INNEHÅLLER ANNONSLÄNKAR//

Idag kom ett mejl med ett erbjudande som passade mitt i prick! 20% på allt (utom Holistic och Great Earth) och du hittar erbjudandet på bodystore.se
Jag har tänkt beställa mina vitaminer i en vecka men glömt bort det lika fort igen.... Jag har även tänkt beställa magnesium för jag har läst väldigt mycket bra om det och igår kollade jag på något som på ett ungefär löd så här "kolla de här symptomen om du lider av magnesiumbrist" och jovisst, vartenda ett kunde jag ju bocka av haha. Så nu ska jag faktiskt ta och beställa både D-vitamin och magnesium på direkten!

Använd koden: HÄLSA20 i kassan för att få din rabatt. Erbjudandet gäller veckan ut

2 kommentarer:

  1. Magnesium är jättebra, tar en om dan och har fått det rekommenderat av läkaren då jag lätt får kramp i vader och fötter på nätterna, man kan också äta en banan innan läggdags, och det är inte så ofta jag känner av den hemska krampen numera.
    Så köp du dig och så kanske du känner dig piggare igen.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag beställde och hoppas de kommer imorn. Köpte det mest för sömnen men får se om det gör några under ;-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥