onsdag 12 september 2018

DET ÄR BARA HÄSTAR JUST NU....

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANS APOTEK SE//

Då var den här dagen med snart slut... Nu har Tuva och mannen helg och själv går jag på mitt imorn😉 Imorn hade jag inte behövt ställa klocka men ska göra det ändå så jag hinner träna innan jag börja jobba.
När det var dags för Oliver att sova i eftermiddags så gick vi ut i blåsten, det blåste ju inte lite och jag hörde något om en orkan på fredagmorgon…
Vi gick till hästarna och gav de lite äppel och när vi kom hem blev det bad i badkaret. Tuva duschade och byggde stall av alla schampoflaskor. Överallt bygger hon stall och hon önskar sig ett speciellt som hennes kompis har i födelsedagspresent. Hela livet kretsar just nu omkring hästar haha.
Nu måste jag tips om ett kanonbra erbjudande som kronansapotek.se har, 15% rabatt vid köp över 300 kr Gäller endast online. Gäller ej receptbelagda eller receptfria läkemedel
Jag såg att de hade 25% rabatt på Emma S och många andra märken med så jag passade på! Jag köpte bland annat serum, dagkräm och deo. Det bästa var ju att jag fick 25% och så fick jag även 15% för att jag handlade över 300:- huuuur bra va inte det? Det brukar man ju aldrig få - rabatt på rabatt😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥