söndag 30 september 2018

SHOPPING

Vi var framme i Ullared vid lite i 9 efter lite olika småvägar🙂 Gps är kul... men vi fick se många rådjur iallafall.
Det var sjukt mycket folk!! Det gick inte ens komma upp till barnkläderna så vi fick ta leksakerna före. Jag köpte Tuvas och Olivers födelsedagspresenter och Tuva kommer ju hamna i himmelriket sen kommer hon sitta instängd på sitt rum om dagarna och kanske komma ut och äta haha. Oliver är lite svårare just nu för han behöver inget... kusinerna och fastern har frågat om förslag men njae, en vinteroverall kunde de få köpa haha.
Jag hade 7 påsar med mig hem så jag hade att packa upp. Men jag köpte ju på mig en massa fotoalbum! Skulle jag beställa de på nätet kostar ett 249:- Jag har hittat på Dollarstore för 179:- Men i Ullared kostar ett 39.90:-!! Lite skillnad! Nu ska jag ha in mina sista kort så jag kan beställa en ny laddning sen.

När vi kom hem från Ullared så började jag känna mig konstig och få ont i kroppen och frös. Frös hela natten och mådde lite konstigt imorse med och sen hade vi barnkalas och efter det kollade jag febern, 38.6 så det va ju inte konstigt jag mådde lite dålig. Men jag får berätta om kalaset imorn nu vill ögonen slå ihop....

2 kommentarer:

  1. Va trist du är sjuk men lätt till på jobbet med virusar, hösten är speciell också då är vi mer inne och då frodas de där bacillerna. Trevligt du fick köpt album det är ju inte normalt att de andra tar så mycket för albumen?Förstår du köpt några hästar till Tuva ser att my little pony är poppis igen, jag har sparat våra sen dottern hade dom och nu leker barnbarnen med de.
    Krya på dig/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hästar går alltid hem här, både på kläder och i leksaker ;-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥