söndag 9 september 2018

VAL OCH FÖNSTERBYTE

Idag tog vi tidig morgon jag och Oliver. Så fort resten är vakna och vi har ätit frukost ska vi åka bort och rösta, jag velar lite fortfarande men tror jag vet hur jag ska göra. Jag gjorde valkompassen men hade velat ha fler frågor och om fler områden. Det ska bli spännande att följa det ikväll🙂

Igår var svärföräldrarna här, vi har äntligen fått hem våra fönster så nu är hälften bytta och jäkla sån skillnad det blev. Jättefint och stort. Lika stora som innan såklart men "bara" 2 fönster istället för 3 och bara 4 sidor att putsa på varje fönster istället för 10!!
Under tiden så var jag, svärmor och några av barnen ute i skogen, vi lämnade majs vid åteln, fikade och tittade lite efter svamp. Mötte en bil mitt ute i skogen och så va det pappa och hans sambo haha.

2 kommentarer:

  1. Det blev annorlunda kan man säga, men jag är lite för de äldre i inredning. Har precis sådana haspar som ni hade innan tycker dom är så charmiga.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men vi ville ju ha lite "gammelstuk" kvar så vi tog inte EN hel ruta haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥