fredag 14 september 2018

FREDAG IGEN

Fredag igen...!! Jag hinner inte med i veckorna, det går så fort och är oftast mycket i kalendern och när det blir så så får jag bara titta på en dag i taget så jag inte glömmer något eller stressar ihjäl mig. Vissa dagar är det flera olika grejer tex föräldramöte, bvc och sen tandläkarbesök i Växjö ja och sen en eller 2 som har träningstider på det, olika tider med såklart. Ibland kör det ihop sig och då är det bara att ta timme för timme och bocka av det som ska göras och sen fokus på nästa dag haha.

Jag var uppe tidigt idag men det blev bra för Oliver vaknade ungefär när min klocka ringde så då ammade jag innan jag steg upp och tränade för han somnar ju om igen. Frukost i min ensamhet eller ja, den lilla Finduskatten visar att hon finns med för hon piper och är såååå kelen.

Förra fredagen skulle vi ju fått vår hummer, jag fick leveransbekräftelse och allting men postnord gjorde nog något galet så den kom i tisdags...  Jag ringde upp företaget där jag beställt hummern och den skulle vi absolut inte äta så de skulle skicka en ny som skulle komma idag. Igår kom den så jag var inom bolaget och frågade efter ett vin som passade till. Han tyckte det var spännande att vi skulle tillaga den själva men där litar jag på min man haha. I alla fall så är jag inte överförtjust i vin utan bubblor så vi fick kompromissa och då blev det denna flaskan.
Nu ska jag ta och göra mig iordning för jag måste strax köra till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥