torsdag 20 september 2018

KANINFARM.....

Imorse när jag varit på jobbet ett tag kom ett mms från mannen, jag öppnade och tänkte bara va faan! 
Titta här:
Kaninen som heter Pappa har ju med varit på rymmen en gång nu för ett tag sen, jag minns att när vi fångade in henne så sa jag ändå bara inte hon med få ungar nu! Sen har jag heeeelt glömt bort det! Så imorse hade hon då fått lite ungar.... Vet inte hur många där är för de låg väl nerbäddade när jag kollade till dom. 
Dom här 2 får någon gärna om det är någon som vill ha en kaninunge eller 2. Den övre är en hane och den undre en hona, nu är de 9 veckor så de är leveransklara. Kostar gratis då det är bättre att de får ett bra hem, jag har lagt ut de på Facebook med❤

1 kommentar:

  1. Underbara kaninungar du vet väl att kaniner får kaniner, haha och det är lätt hänt när de är på rymmen. Finns säkert nån som vill ha ett husdjur till barnen, det är väldigt nyttigt att ta hand om djur och överhuvudtaget att barn får va med djur.
    Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥