måndag 1 januari 2018

1 JANUARI 2018

God fortsättning och hoppas ni haft en bra nyår😊 Vi hade väldigt trevligt och åt gott.
 Jag dukade med mina jultallrikar så jag åtminstone har haft de 2ggr på ett år😂
 Familjen B gjorde förrätt vilket blev en god sallad, kycklingspett och vitlöksbröd.
 Vi var ute en liten sväng och smällde lite.
 Detta är efterrätten som Familjen B/K gjorde. Sååå god!
Jag missade fota huvudrätten som mannen stod för.... Han gjorde rådjur, potatisgratäng, kantarellsås.
 De små barnen somnade tolv men de stora släppte upp rislampor.
 Så himla fint när den seglade iväg
Vi avslutade 2017 på bästa sätt. 

Idag har vi varit lite trötta allihop men vi stoppade Lillebror i vagnen och sen bar vi in ved. Sååå gott som han sover i vagnen! Vi funderade på om vi skulle testa att han sover i den på natten med😉 Jag hann till och med träna och framför allt äta innan han vaknade. Annars är det ju typiskt att de alltid vaknar när en annan ska äta....

2 kommentarer:

  1. Ser så fint o gott ut 👌
    Hoppas vi ses snart! Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥