söndag 21 januari 2018

MIN HÄSTTJEJ

Igår var vi hos vänner och hade riktigt trevligt. De har ju hästar så Tuva och G är numera bästa vänner haha, hon ville absolut inte åka hem när det var läggdags.
Jag kan inte förstå vad denna tjej har fått sitt enorma hästintresse ifrån! Men hon var så nöjd och glad efter att ha fått rida en tur. Tuva växer flera centimeter när hon får hjälpa till att hålla, klappa och rida. Det är kul när barnen är så små men ändå riktigt fastnat för sin grej, även om föräldrarna inte riktigt är lika glada.... Jag är lite småskraj för dom haha. Men vilken tur vi har att barnen också trivs hos våra älskade vänner bland barn och djur😉

2 kommentarer:

  1. Vilket fint foto på en söt flicka. Flickor och hästar hör ihop på nåt sätt ja även pojkar så klart. Dottern vår gick på ridskola och ja jag var faktiskt lite skrajsen och va med. Vissa av de mindre hästarna de kunde va riktigt busiga, men de större var ofta mycket tryggare av vilken anledning vet jag inte.
    Här är underbart väder, snö om än inte lika mycket som ni men framförallt solsken. Ha en fin söndag. Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Huuu jag hoppas ju inte att hon vill gå på ridskola hahaha.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥