onsdag 31 januari 2018

VI VAR BARA IVÄG OCH VÄNDE

Idag kom vi upp lite sent men vi stressar inte, vi hinner ändå och hade jag inte haft tid för cellprov så hade vi haft hur lugnt som helst.
Sen får det bli en tur till Osby för idag var visst sista dagen att utnyttja julklappen från jobbet.... Tur jag sms:ade med en jobbarkompis igår som påminde mig😊

Sista dagen i januari idag då, det går undan. I februari fyller både jag och Max år och så ska Oliver döpas. Å så har vi ett ledigt sportlov med alla barnen här😀

Idag har jag träningsvärk i låren och i armarna. Skön känsla för det var längesen! Jag har fört kostdagbok i 2v och förlorat 3 kilo. Kan det vara för jag inte ätit en godisbit? Å ingen grädde. För jag äter ju mer nu än innan men det är ju ren mat och inga konstigheter.

Fortsättning...

Ja, vi hade bra med tid tills Oliver var tvungen att ta ett bad haha. Sen skulle jag lämna Tuva och möttes av en lapp med maginfluensa!! Det vill vi inte ha men samtidigt så kunde jag inte ha med Tuva till barnmorskan... Så hon fick stanna den stunden sen hämtade jag henne igen. Va inom skolan och lämnade en väska till Thea och nu är vi hemma igen, ganska skönt faktiskt😊 Det blir ingen förskola för henne denna veckan iallafall!
Nu ska vi äta mellis och bädda ner oss i soffan. Vi tar dagen som den kommer

2 kommentarer:

  1. Fy för maginfluensa är nåt jag avskyr, då är jag hellre förkyld om man kan välja. Visserligen går det snabbt över men det är plågsamt. Lät så skönt med vila i soffan det ska jag nog också ta och göra, det är ju sånt busigt väder, regn och rusk. Absolut det där med godis och annat sött det sätter sig, men nån gång för man faktiskt äta det också, haha
    Kram,/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa klart man får äta godis!! Men så fort mitt blodsocker sjönk stack jag ner handen i påsen.... Från nästa vecka så får jag 500 fria kalorier att lägga på vad jag vill en dag i veckan (utöver de ordinarie kalorierna) då blir det chips!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥