lördag 13 januari 2018

IBLAND TAR DET STOPP

Inatt rann bägaren över, en väldigt energikrävande kväll igår i kombination med sömnbrist = många tårar inatt! Usch det va inte roligt. Inatt är första gången som Lillebror har varit ledsen + att han fortfarande har feber sen vaccinationen. Sen är det ju så typiskt att när han äter så lägger han ju alltid en blöja och då väcks han ju till när han ätit och piggnar till och kan börja prata med lampan igen.... Inatt hade han en väldigt givande diskussion med lampan mellan 00 - 02. Men sen undra jag om jag åt nåt konstigt igår eller vad det kan vara som han blev så himla ledsen över ibland inatt. Tur att de andra barnen sover hårt!!
Men idag är en ny dag och jag känner mig alldeles "tyngd" eller hur jag ska säga. Jag orkar inte brusa upp eller ge mig in i diskussioner utan flyter med och tar det lugnt. Barnen duschar och vi ska göra oss klara för i eftermiddag är det kalas.
Idag blir det den nya tröjan på😊

Är det någon som vet någon bra app för att redigera bilder? I min förra telefon fanns det en del i Instagram men i denna nya finns inte alls mycket. Men har ni någon bra app som ni använder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥