torsdag 25 januari 2018

EN PEPPAD 3ÅRING!!

Jag har legat och försökt kunna somna en stund men det är ju stört omöjligt. Sov 10 minuter på sin höjd och jag har varit vaken sen 3 inatt. Jaja, bättre lycka en annan gång😉

Jag hade en väldigt glad 3åring här hemma imorse, först var det gympa på förskolan och sen är det ju premiär för henne att gå på barngympa ikväll😀 Hon skulle ha Anna och Elsa-flätor, hårspänne, örhänge och ringar. Hon är en riktig tjej-tjej Tuva!
Vilken lycka för Oliver att ha 3 storasyskon, han skrattar och har så mycket att berätta för dom, imorse var det Tuva som fick höra hans livshistoria❤

2 kommentarer:

  1. Ah dom är för söta de där små, så klart ska han tala om för sina syskon hur mycket han gillar dom. Det är så underbart med alla dessa fina människobarn.
    Det är för dålig sömn du får, hoppas du kan få nån sovmorron på helgen och hämta dig lite.
    Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas jag får sova lite på söndag, lördag kommer bli tidig ;-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥