fredag 19 januari 2018

MIN GOA LILLA LURVBOLL

//INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR LINDEX//

Så mysigt det var på babysimmet och Oliver gillade det. Han tyckte det va jättemysigt och låg och pratade och skrattade. Jag följde med N till Börjes och åt en räkmacka, sååå goda ju, meeeen när jag körde hem så började jag fundera på om majonäs innehåller mjölk.... + att det var smör på den... Det kommer jag inte göra om!
Hämtade hem alla barnen och utfodrade dom sen gick vi ut. Imorse hade vi -10 när vi körde men när vi kom hem var det ca -3.
Jag och Oliver gick en runda med vagnen. Han ser ut som en söt liten lurvboll.

Vi gjorde middag på kyckling, broccoli, minimajs, vattenkastanjer mm himla gott. Men idag blev jag definitivt inte godkänd i min kost!!! Tror jag hamnade på 4-500 kalorier över haha. Det blir lättare nästa vecka när jag får ett färdigt schema!



Tänkte tipsa er om att nu kör Lindex 25% extra på all rea med kod rea25x gäller till och med 23jan.
Det gäller på Dam, underkläder och barn

4 kommentarer:

  1. Majonäs äter jag de innehåller väl ingen mjölk alls. Det är inte lätt det där att tänka på mjölk och annat som man ska undvika, tror nog inte att så lite som där är på en macka är "farligt". Men tur är det finns mycket laktosfritt idag, många som inte tål laktos och gluten och annat. Oliver är en riktigt liten go bebis. Trevlig helg. Kram/MH Österlen PS vi har snö, haha, allt för att jag inte ska gilla det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha nä jag hade ingen aning om majonäs innehöll mjölk så det var ju bra att det inte gör det. Jag får ju inte ens äta laktosfritt utan det ska vara helt mjölkfritt och det hjälper faktiskt :-)
      Trevlig helg du med, här snöar det idag med och det har kommit ett par cm till. Härligt!

      Radera
  2. Och Börjes räkmackar är dom bästa!! - även vi som bor i Danmark och har et litet hus i skogen vid Tingsryd älskar dessa räckmackar!! Längtar tilbaka til huset i skogen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja eller Hur, de är välkända de där räkmackorna :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥