fredag 26 januari 2018

GLAD KILLE OCH EN ÖVERRASKNING

Jag trodde babysimmet skulle gå åt skogen idag eftersom Oliver var vaken hela vägen till Tingsryd, han sov typ 15 min innan när jag bytte om. Men han gillar ju och bada och vi pratar så himla mycket där i vattnet så han hade inte tid att tänka på att han var trött förrens precis i slutet. Det är verkligen mysigt att bada ihop så❤
När jag kom hem fick jag en glad överraskning när det hade kommit en ny Glossybox😊 Det brukar alltid komma sms och mejl om att den är påväg men jag hade inte fått nånting. Sen ikväll fick jag mejl om att den kommer ett datum nästa v, får väl se om jag får dubbel haha.

Sen hämtade jag Tuva och mötte upp Thea som sover hos en kompis och sen åkte jag och de små ut till Loshult. Va där en stund och pratade lite innan jag körde hem de små till sin pappa. Jag skulle in och hämta Max som va på kalas och så skulle jag tvätta bilen!! T o m Tuva sa igår Maaamma vilken skitig bil vi har! Jo tack, det gick några poletter att få den ren😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥