tisdag 23 januari 2018

PLATT FALL

Idag är ingen bra dag! Det började ju redan igårkväll och det är privat för det handlar om barnen men det tog musten ur mig, sen sov jag inte ens 1 timme sammanhängande under hela natten. Nu vill Oliver inte sova själv igen.... Jag fick inte honom att sova på förmiddagen heller men när temperaturen närmade sig nollan så fick han sova ute i vagnen istället, det va -10 imorse så då fick han allt hålla sig inne!
Men med det som hände igår så fick jag iväg mejl både till skolan och en kontakt på sjukhuset så Idag väntade jag 2 samtal. Så med både detta och noll sömn så är jag alldeles gråtig idag. Å saken gör ju det inte bättre att...

.....mitt abonnemang hos mammafitness pt-online drog igång på riktigt idag. Nu fick jag kostschema (träningen kommer på tisdag) och jag visade mannen schemat och han undrade om jag inte skulle göra annat än äta haha. Men jag ska ju handla ikväll så jag ska ha ut inköpslista men alla måltider är ju inte till dom andra eftersom dom inte är hemma om dagarna så jag får sitta och räkna om och ha mig och får inte ihop det. Jag va nära att ge upp innan det börjat! Men det stod att det inte ska vara krångligt så jag får väl ge det en chans... Jag fick skriva i mina mät-viktresultat igen och det hade redan hänt lite där. I och med att träningsschemat inte kommer än (för att man ska lära sig kosten först) så kör jag på med den mammaträningen jag har. Jag försökte beställa minibands men det strulade med för mig. En sån där dag då det mesta går emot. Tänkte säga att det blir bättre imorn men det kan man ju tydligen inte veta eftersom någon annan styr ens sömn och den varierar väldigt på den lilla minimänniskan!

2 kommentarer:

  1. Ibland är livet inte med utan mot, hoppas det löser sig med de som uppstått, det brukar det göra än om det är motigt. Du kan inte ha Oliver i ett babynäst i sängen? eller han börjar bli för stor. Tänkte om han behöver närhet till er och du måsta ju få sova annars tar det all kraft ur dig. Var nu rädd om dig och jäkta inte med allt vad det gäller kost och mat, det kommer fler dagar.
    Kram till dig/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Först sov han i babynäst i vår säng sen ville han vara ännu närmare så han har en kudde jämte mig. Sen har han ju för sig ibland då att han inte ska ligga på den utan bara i min famn.... Å jag får inte ligga ner... Så inatt hoppas jag han kan sova på sin kudde igen.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥