onsdag 10 januari 2018

I STAN, GLÖMSKA OCH TRÄNING

Idag har jag, Thea och Lillebror varit i Växjö en sväng, innan vi körde hem drog vi inom mc drive och köpte varsin hamburgare. Vi tog cheeseburgare bägge 2 tills Thea påminde mig - men mamma du får ju inte äta ost!! Ne just det haha.... Så jag gjorde om beställningen till en vanlig hamburgare meeeeen när vi tittade i påsen senare så låg där en cheese iaf..... Jag skulle först ta en ceasarsallad men där kom jag ihåg osten själv.
Jag hämtade hem Tuva sen tränade jag på en gång då Lillebror ändå sov, jag har fått in bra rutin där. Jag har börjat se resultat redan men mäta mig ska jag göra när mammafitness ber mig om det så då ska jag jämföra med mätningen på nyårsafton. Att jag slutat med mjölk och grädde påverkar nog en del med eftersom det inte blir några feta såser längre... Jag ställde mig på vågen och den gav resultat. Huvudsaken är att dopkläderna ska passa och det gjorde de, funderar på att byta ut byxorna mot en storlek mindre om det nu fanns. Men jag blev riktigt nöjd med min beställning, längesen jag köpte kläder till mig själv nu haha.
Nu ska jag stoppa ner Oliver i vagnen och gå och möta Thea vid bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥