onsdag 24 januari 2018

GOD LUNCH MEN MINDRE GOD MELLIS

Detta var dagens lunch, räksallad med quinoa och granatäpple, det var riktigt gott!
 När jag hämtade Tuva så vet jag att hon har velat gå in på skolan och hälsa på sina syskon och idag hade vi möjlighet. Vi vinkade på Thea och gick in till Max som skulle sluta strax så vi var med honom de sista minuterna av dagen. Sen tog vi med oss honom hem och så gjorde vi mellis.
På menyn stod det paprika med Cannelinidip, det var inget för oss så vi åt paprika och riskakor.
Sen stoppade jag ner Oliver i vagnen och gick och mötte Thea vid bussen, jag hade lovat henne att jag skulle möta upp så vi gav oss ut i regnet. Det var riktigt skönt men det är ju väääldigt halt! Imorn är nog all snö borta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥