måndag 29 januari 2018

IMORN KOMMER DET! Å LITE KOST...

Nu är jag peppad på att slå upp datorn imornbitti för då är där ett träningsprogram😀 Jag antar ju att första träningspasset är imorn så jag tog vila idag. Kosten går hyfsat om ni frågar mig, jag kommer få feedback på det imorn och hon är väl kanske inte lika imponerad haha, jag byter ju lite i kostschemat då det inte alltid är lätt att hitta mjölkfritt alternativ eller som när jag är på språng då är banan och mandel väldigt smidigt. Jag har blivit grön (OK) 3ggr på 2v annars ligger jag på för lite kalorier🤔 Som nu ikväll måste jag äta yoggi, musli och apelsin men saknar fortfarande kalorier.... Men jag fick lägga till det målet för att inte hamna 400 back iallafall... Ikväll åt vi torsk och jag hade stekta grönsaker till, det lät inte gott när jag skulle göra det men mmmm det var gott!! 
Detta är ett mellanmål från igår. Inga konstigheter bara ren mat!

Idag vägdes Lilleror och nu är han uppe på hela 4.8kg haha. Vi pratade lite om min (obefintliga) sömn så ikväll när jag ammat för natten så ska han få ersättning efter. Vi ska kolla om han sover mer + att vi märker ganska snabbt om det är mjölk han inte tål då eftersom det är mjölk i ersättningen. Annars kan jag börja lite smått med det om en vecka igen. Sköterskan tror inte att det är mjölk han är allergisk mot eftersom han inte har några utslag eller ont i magen. Tackar högre makter att han inte haft magknip!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥