tisdag 30 januari 2018

KOMPENSERA MED CHIPS?

Nepp, som jag trodde haha, kostrådgivaren ville att jag skulle äta liiite mer. Jag frågade om jag fick äta chips så jag kom upp i rätt kalorier 😉 Nähe... Det får jag börja äta nästa vecka men det är utöver dom riktiga kalorierna jag ska äta. Det är inte lätt det här men jag börjar ju förstå hur de tänker. Idag ska jag ladda upp bilder och jag ser ju redan resultat så nu ska jag ta och testa lite jeans i garderoben igen😊

Igår va det möte på skolan och det blir nog jättebra. Sen bestämde vi en annan grej kring barnens boende, det blir inget traditionellt utan vi gör det vi tror är bäst för var och ett av barnen.

Idag får vi besök så då får både Tuva och Oliver kompisar och mamman med😉
Idag verkar det ju bli ett lugnt väder och inte full storm som igår, skönt då kan Oliver få sova idag då för nu vägrar han ju sova inne utan ska ligga i vagnen ute.

3 kommentarer:

  1. Jaså du äter för lite, det gör nog jag också, men man är ju mätt hur ska man då stoppa i sig. Hoppas du kommer i jeansen det tror jag nog, har du redan tappat kilo? i så fall gick det snabbt. Söta barnen är, det är en gåva med de små fina barnen. Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så nu får jag äta haha, jag har tappat 3 kilo så nu har jag 2,5 kvar. Nu ska det bli muskler!

      Radera
    2. Hej. Tre kilo redan, det måste ha varit på kort tid? Tyckte det var nyss du skrev om din resa i kost och träning.
      Jag började bada i går och aj vad jag har ont i dag, den ena axeln är inte OK, tar nog i för mycket och man vill hänga med i rörelserna men det får jag lida för idag. Lycka till med träningen. Kram/MH Österlen

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥