tisdag 30 januari 2018

FAN VA KLEN JAG ÄR HAHA

Idag kom kusinens sambo med 2 av barnen så de 2 stora har haft kul, de små har ju inte lika stort utbyte av varandra än. Men dom är ju så söta❤ Vi satt och pratade länge och om allt mellan himmel och jord.
Idag blev det morotssmoothie till mellis och den var riktigt god. Sen var det ju dags för första träningspasset.....
Hahaha det var första gången jag tränade på boll och jag började gråta så klen jag var😉 Jag simmade bokstavligen omkring på den där jäkla bollen, fick spjärna emot på trappan och plocka av vikterna på hantlarna. Jises! Men där kan jag ju bara bli starkare! Men det var roligt och jag lär känna av detta imorn! Jag beställde ett gummiband för det var ett par övningar som innehöll det och så länge körde jag med hantlar istället. Jag ser fram emot att se resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥