tisdag 13 mars 2018

DET BLEV EN LÅNG (ELLER KORT) NATT

Inatt var jag uppe med en ledsen gosse i några timmar, maten vi åt igår var lite för stark för honom stackarn. Han vägrade äta på mig i 5 timmar sen och jag försökte med ersättning men inget gick ner. Men vid 4 sov vi och vid 7 steg vi upp + att jag matat däremellan😉 Som tur är så skickade N ett meddelande så fort vi vaknade där hon undrade om vi ville komma idag. Såklart vi ville! Jag hade ju bara varit trött och urtråkig här hemma för Tuva. Hon var med lite trött idag för hon vaknade med inatt.
Vi var ute hos N och 2 av pojkarna i några timmar innan det var dags att hem och fixa med barnen och middag innan vi skulle iväg igen. Jag påbörjade dagens träning men blev avbruten så jag fick skjuta på det till senare. Vi lämnade Max på hans träning och jag följde med Thea på öppet hus till hennes nya skola.
Nu är jag så trött så jag hoppas natten blir som vanligt😊
Tur han har varit på strålande humör idag❤

2 kommentarer:

  1. Fina ni är ❤
    Åå va jag älskar er ❤
    Va det bra på öppet hus? T var sjuk idag så vi var inte där!!
    Kram g

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vi älskar er!! Å vi vill gärna ses snart igen :-) Är ni sjuka igen? Ja det var bra men det tar nog ett tag innan de hittar....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥