söndag 11 mars 2018

FIRANDE AV FÖDELSEDAG OCH SISTA CHANSEN

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANSAPOTEK.SE


Hoppas ni har haft en bra helg😊 Vi åkte till Växjö i eftermiddags och mötte upp pappa och hans sambo, mina bröder och deras familjer för att äta på restaurang och fira pappa som fyller pensionär idag. Inte för att han tänker sluta jobba men han fyller det iallafall😉 Vi tog Växjö för då blev det lättast för de som bor på Öland att ses.
 Vi åt på 4 krogar och hade sjöutsikt. Men det såg ju inte så inbjudande ut haha.
Barnen fick piratmeny och Tuva åt kycklingspett.
 Jag tog Gambas med stekta grönsaker. Jag vill ju inte vara till besvär så jag tog det lättaste och bad de steka utan smör och en mjölkfri sås.
Några åt efterrätt.

När vi kom hem så for jag runt som en tornado och grejade här. Vill ha ordning inför en ny vecka. Lättare att fixa när bägge är hemma för imorn är det träning på förmiddagen och så såg det ut att det skulle bli lite varmare imorn så då ska vi vara ute. Sen ska jag komma ihåg att åka till vårdcentralen med...


Jag måste slå ett slag för detta igen, det är sista chansen;
Om du går in på kronansapotek.se så finns där ett kanonerbjudande på Lcc som du inte kan missa, om du använder deras produkter.

Köp 1 produkt och få 30%
Köp 2 produkter och få 40%
Köp 3 produkter och få 50%

Jag slog till direkt på detta Schampo, Balsam och Hårinpackning när erbjudandet började gälla men av någon konstig anledning så går ju balsamet alltid åt dubbelt så fort som schampot så jag ska beställa ett balsam och 2 hårinpackningar till nu medans det gäller för sista dagen att beställa är 13/3 och det gäller bara på nätet. Klicka HÄR så kommer du direkt till erbjudandet. Passa på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥