tisdag 20 mars 2018

FULLSPÄCKAD EFTERMIDDAG

Läste jag att det var Glädjens dag idag? Eller var det imorn... jag minns inte men jag blir iallafall glad över att solen lyser🌞 Idag är Tuva på förskolan, hon har inte varit där på 2v för det här gått magsjuka. Men nu ska hon vara där idag och imorn sen är hon ledig 2v till. Härligt!! Jag körde ett ben- och magpass när jag kom hem igen men fy sjutton så drygt det är med sidoplanka och stå så i 60sek på bägge sidor ×3.... Inte min bästa övning direkt.
Nu sitter vi utanför Bvc, vi åkte lite tidigare för gossen ville sova. Men idag är det 5-månader vaccinationen vilket jag bävar för. Stackarn. Nästa vecka ska han stickas med för att kolla allergi, blödig mamma här!

Sen ska jag hämta Tuva och vi ska på "mässa" på skolan. Hoppas gossen inte har allt för ont och är ledsen men då är det ju inte värre än att vi får åka hem. Barnen har obligatorisk skoldag till 16 idag och sen träning efter det. Någon som har barn och är rastlös/inte vet vad de ska göra? Inte jag iallafall haha. Jag tycker det är fullt upp jämt.
Jag och mannen skulle försöka komma iväg och kolla på en grej ikväll med, nu har han satt griller i våra huvud😉

1 kommentar:

  1. Vilken fin vårbild, men tös fryser du inte?visseligen kände jag också att invid husväggen så var det skönt men jag hade full vintermundering på mig, haha. Inget kul med vaccinationer men ett nödvändigt ont, men man blir så där nojjig när barnen ska stickas.
    Ja men va spännande med griller i huvudet.
    Ha en fin onsdag/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥