tisdag 6 mars 2018

ETT LYCKAT MÖTE MED EN GLÄDJETÅR

En väldigt god smoothie med morotsjuice och mango och så dadlar till det❤

Idag hade jag tur att svärmor var ledig så hon kunde passa Tuva när jag skulle på skolmötet, tack😊 Det var ett riktigt bra möte med glädjande besked! Så himla härligt. Det kom t o m en glädjetår.

När jag kom hem så gick vi ut i det fina vädret, 7 grader och strålande sol, hur härligt som helst!! Hoppas verkligen å så fint väder imorn med då jag inte har något planerat och Tuva ska till förskolan. Jag hade ju kunnat gå en riktigt lång runda och tankat D-vitamin. Annars har jag ju mina kort som hänger över mig som jag måste ta tag i! Framkalla både vanliga och tackkort från dopet.

Nu ska jag göra mig ett par knäckebröd med makrill på då jag har hoppat över ett mellanmål idag men datorn säger att jag ska äta det så då gör jag det! Det gäller att inte fuska.

2 kommentarer:

  1. Va skönt mötet gick bra och glädjande, det behövs allt emellanåt i våra liv. Mums med makrill i tomatsås, det brukar jag ha till potatismos , visst är det nyttigt fett i den fisken? Nåt jag gillat är stekt sill med dill emellan, och just mos. Är en potatisgillare och så mycket man kan göra med den knölen, haha.
    Må så gott/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland är det ju skönt med positiva saker med så inte allt blir negativt.
      Till potatismos? Det har jag aldrig hört haha, ja det är nyttigt fett i makrill och i avokado med :-)
      Jag gillar med potatis, gott gott!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥