onsdag 14 mars 2018

STYRKETRÄNING GÖR SUSEN PÅ FORMEN

Godmorgon😊 Jag vaknade upp en gång inatt och tänkte att nu har jag nog minsann fått sova lite längre, jodå då hade vi sovit 3 timmar i sträck haha. Sån härlig känsla.
Max hann hjälpa mig att fota till mammafitness innan de stack till skolan, jag ska ju ladda upp bilder var 14e dag men missade igår. Denna gången hade jag gått upp lite grann men där kan jag ju jämföra bilderna och jäkla vilken skillnad det är på kroppen sen jag började. Jag har varit med i 2 månader snart och den kan förändras bra med lite styrketräning, jag får väl ge mig där - bättre med styrketräning än enbart löpning! Men jag hoppas att hon (pt´n) kan kompromissa lite där så jag kan få ut och jogga i alla fall 1gång i veckan när kroppen är redo.
Tuva tycker det är så roligt när vi ska upp och fota så hon vill också bli fotograferad❤
Jag fick sms om maginfluensa på förskolan igen så vi håller oss hemma men Tuva sa att hon saknar sina kompisar och det kan jag ju förstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥