onsdag 28 mars 2018

EN DAG I STAN OCH NY SNÖ...

God morgon, vilken fantastiskt fin morgon vi fick vakna till idag, alldeles krispigt vitt gnistrande snötäcke och strålande sol mot en klarblå himmel. Synd bara att det är fel väder på fel årstid😉 Vi åkte till stan igår morse och det var snöblask hela dagen när vi var där och när vi kom hem på kvällen låg det 1 dm snö här.... Det var inte alls vad jag förväntade mig då det bara var blask där haha.
Medans bilen var på service stoppade jag ner barnen i vagnen och gick till Leo's lekland och vi hade bestämt träff där med N och pojkarna.
Oliver höll sig vaken nästintill hela tiden, så länge har han nog aldrig varit vaken i en stöt haha.
Det var inte alls mycket folk för att vara påsklov. Sen blev det Mc Donalds och en tur på Samarkand. Där var tydligen mer folk för att det va lov hörde jag personalen säga haha. Tuva hittade en jättesöt klänning och jag hittade ett par myströjor.

2 kommentarer:

  1. Samma sak här snö igen, det andra hade ju knappt töat förrän det fylls på igen som du säger känns som jul i stället för påsk. Kanske haft ljusstakarna i stället för ris, haha. Mysigt barnen haft det på leklandet, de kan behöva leka av sig allt emellanåt.
    Vad är nu Samarkand för nåt ett större varuhus eller?
    Ha en fin onsdag från /MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samarkand är ett stort hus med alla möjliga affärer i :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥