fredag 16 mars 2018

SOLEN SKINER :-)

Det har varit bättre några nätter och jag har till och med fått sova 3 timmar i sträck nångång men inatt...  jag har inte sovit en endaste hel timme i sträck! Det är tur solen lyser iallafall för den piggar upp😊 Nu är ju gossen 5 månader och har börjat smaka potatis och broccoli och nästa vecka har vi BVC med vaccination så jag ska höra om jag kanske kan ge lite välling. Jag har ju köpt mjölkfri ersättning som jag skulle ge på kvällen men han vägrar dricka den och jag förstår det som den smakar. Men jag tycker att han borde klara sig med att äta 1-2 ggr/natt fast han sover ju så bra på dagarna så han äter igen det på natten.

Nu ska vi bli redo och åka för Tuva ska till sin morfar medans vi ska babysimma. Sista gången och det är lite trist men jag känner att jag inte riktigt kan boka upp mig på en kurs till. Vi får åka till badhuset allihop lite oftare istället.
Igår försökte Tuva cykla när vi var ute men det var spårigt och dant så snön får försvinna först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥