måndag 19 mars 2018

LYCKLIG MAMMA OCH SON OCH JAG ÄR BEKVÄM

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANSAPOTEK.SE//


Idag har vi varit ute i det fina vädret, Tuva cyklade och Oliver sov. Sen fikade vi på varm O'boy och kaffe på trappan.
Vi åt riskakor med kvarg, honung och banan. Nyttigt och gott. Tuva ääälskar min kvarg!
När vi ätit ikväll så ska jag åka och handla, mannen erbjöd sig men han åker ju bara till Willys. Jag såg ju till min och Max stora lycka att Solsidanfilmen släpps idag så den måste jag ju köpa!! Sooom jag väntat. Den ska jag kolla på imorn när Tuva är på förskolan😊 Vi ville sett den på bio men Oliver va inte så gammal då så vi fick gott vänta tills nu, men åååå vill se NU!

Fasen vad jag har blivit bekväm! Sen jag upptäckte att jag kunde handla på nätet även av kronansapotek.se så går jag aldrig in i butiken längre. Jag beställde hem medicin, avmaskningspiller till katten och ansiktspeelingen till mig. De har ju bättre priser på nätet med😊 Men det absolut bästa är ju att det levereras hem i brevlådan om du vill det, för 0:- i frakt!
Nu kör de 25% även på denna hårinpackning som jag gillar men jag beställde inte den idag för jag blev orolig att paketet blev för stort så jag skulle få hämta det på plats ändå haha, jag beställer den om ett par dar😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥