onsdag 14 mars 2018

ETT ERBJUDANDE I PRECIS RÄTT TID!

//INLÄGGET INNEHÅLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANSAPOTEK.SE//

Idag går ju dagen i ett behagligt tempo haha, vi har haft besök av N och 2 av pojkarna. Det känns riktigt kul att vi träffat varandra och denna veckan har vi redan träffats 2ggr och så ses vi på fredag igen på babysimmet😊 Kul att småkillarna är i samma ålder och sen har Tuva någon att leka med där med. Ja idag fick jag förresten sms att det är nya fall med kräksjukan så vi stannar hemma hela veckan, måste höra om hon kan vara hos pappa på fredag igen när jag är på babysim. Tur han är ledig då!! Vill ju inte missa sista gången på babysim heller.
Nehe, nu sover lillfisen så jag ska passa på att göra mig klar, om en timme ska jag på utvecklingssamtal på skolan.

Igår skulle jag beställa serum men blev för snål för jag vet ju att de kör lite erbjudanden då och då. Meeeen idag när jag loggade in på kronansapotek.se så såg jag till min lycka att de har 25%Emma S från och med idag så det blev ett serum och min deo på direkten! På webben kör de Outlet med upp till 50% och sen har de flera olika kampanjer just nu.
klickar du här så kommer du till alla deras kampanjer Jag har nästan slutat handla i butiken för på nätet har de bättre pris😀

2 kommentarer:

  1. Fy för för dessa magsjukor och vi med känsliga magar får det värre. Så akta dig för det, men tyvärr så är det säkert överallt.
    Lycka till med samtalen.
    Må så gott/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det har härjat överallt, länge. Vi håller oss undan så länge vi kan :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥