onsdag 28 mars 2018

ENERGIFYLLD DAG

Så här fin morgon vaknade vi upp till.

Idag fick vi sovmorgon och det gjorde susen minsann, jag började damma, dammsuga och skura golv i hela huset så nu är det rent igen😀 Jag hade lovat Tuva att följa med till maxi denna gången men ååååå va folk där var! Typ som fredag eftermiddag... Men det gick bra. Sen tog vi ett bubbelbad innan det blev saga i sängen, vi hade rengjort badkaret med idag så det klart vi skulle bubbla😉
Nu hoppas jag Oliver vill sova snart så vi kan lägga oss, imorn ringer klockan tiiidigt då vi ska till sjukhuset.

1 kommentar:

  1. Vacker landskap om det varit vid jultid och inte påsk. Vi har full snöstorm så trist för alla som ska besöka Österlen nu i konsttider. Det blåser så jättemycket och jag fryser och får mer ont i lederna som ett brev på posten.
    Förvånar mig inte att det var mycket folk som handlade påskmat, det är en stor mathelg, vet jag som varit ICA handlare i många år!
    Hoppas nu denna vinter försvinner för jag vill verkligen ha VÅR nu.
    Må så gott/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥