lördag 3 mars 2018

IDAG BLIR DET FÖDELSEDAGSFIRANDE

Idag har jag en grym träningsvärk i rumpan! Skulle aldrig kört dubbla pass igår haha.
Efter frukosten gick vi ut och gjorde iordning hos kaninerna, asså de är ju så söta men hoppas det blir lite mildare snart så de kan vara utomhus igen.
Jag och Tuva åkte in till byn och gjorde lite ärenden, bla köpte vi födelsedagspresenter till de vi ska fira ikväll.
 P ska få en parfym och pappan i huset ska få lite olika sorters öl och vildsvin.
Dom som inte fick plats i lådan får han i en påse brevid😊
Vi köpte lite lördagsgodis och jag tittade på favoriterna om jag fick äta dom och det gick! Sura nappar är sååå gott!! Så jag tog ett par bitar, jag har inte ätit lösgodis sen vi började misstänka mjölkallergi hos Oliver för det är mjölk/vassle/mjölkskum mm i det mesta godiset även i chips! Jag som helst av allt äter chips trodde jag var räddad för inte kunde jag tänka mig att det skulle vara mjölk i chips... Men jo, jag kan äta Theas favoriter iallafall, lättsaltade chips.

Nu ska vi börja fixa oss, slå in presenter, duscha och fixa, det tar ju sin lilla tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥