måndag 19 mars 2018

ÖGONEN GÅR SNART I KORS....

Måndag igen och vecka 12, det betyder att det är påsklov nästa vecka😊 Men innan dess är det som vanligt fullt upp pju. Jag har min 4e natt utan sömn, alltså.... det går 45-60 minuter mellan matningarna hela nätterna! Inte för att han är hungrig men somnar inte om utan att få sutta. Nappen hjälper inte. Så idag ska jag köra träning med ersättningen varje gång han ska äta, han tycker ju inte om den men om han får smaka varje gång så kanske han gillar den till slut? Så här kan vi inte ha det, det har nog blivit en ond cirkel och jag blir ju så trött så jag skulle kunna sitta och gråta hela tiden. Men det har jag ju inte tid med. Imorn ska gossen vaccineras och direkt efter det är det mässa på skolan som vi ska gå på, jag ska till doktorn i veckan, ett sjukhusbesök i Växjö, Max ska på sin födelsedagspresent till helgen mm.

Igår var min bror och hans familj här, vi la över korten från gamla datorn på en sån där liten hårddisk jag köpte just till mina kort. Det var ju tur att jag köpte en liten manick men med stort minne.... jag la över 32 500 bilder! Tro sjutton den datan är seg haha.

Nä, lika bra att ta tag i det som ska göras och så måste jag hinka lite mer kaffe! Annars somnar jag väl stående...

2 kommentarer:

  1. Du har inte en hållbar situation av att inte får sova. Du får försöka göra det på dagen i stället så länge annars lätt att du blir sjuka av det hela.
    Soligt och vackert det varit idag en känsla av en kommande vår.
    Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr sover han bara i vagnen ute på dagarna så jag kan ju inte det... Men inatt låg jag och drömde om när jag kan bädda i solstolen ute och sova i den under tiden men det måste ju va lite varmare.
      Ja idag var det riktigt fint väder :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥