torsdag 8 mars 2018

ETT EFTERMIDDAGSTIPS

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR POLARN O. PYRET//


Vi var ute och gick en timme imorse, jag puttade vagn och drog pulka, det var en uppvärmning som hette duga haha. Det var nästan så jag hade behövt äta en frukost till innan jag skulle träna. Jag har svårt att göra en övning för jag har ont i muskelfästet bak på biceps men det känns bara i den övningen. Jag ska be de kolla på måndag då jag ska till vårdcentralen, jag är så yr och jag trodde det berodde på mitt blodtryck men de pratade om annat när jag ringde dom, vi får väl se.
När jag är ute och kånkar på barnen så var det en av "kyrkfolket" som stannade och tyckte det var sååå gulligt när vi var ute så, då mindes han tillbaka när han gick så med sina barn. En annan stannade och frågade om jag tyckte bäst om vintern eller sommaren eftersom vi ofta är ute och går haha. 


Polarn O. Pyret kör 3 för 2 på alla underkläder och även 3 för 2 på klassiska enfärgade leggings.


BOXERSHORTS RANDIGA BARN 134/140 blå | Boxershorts 110/116 blå | Boxershorts 98/104 blå | Trosor med blomtryck 86/92 vit | TROSOR RANDIGA BARN 86/92 röd | Trosor med lemurtryck 86/92 vit | Trosor med segelbåttryck 98/104 blå | Trosor 134/140 turkos |


Perfekt då jag sa till mannen senast igår att vi behöver köpa lite nya leggings till Tuva då hon helt plötsligt vuxit ur nästan alla....

Tunn skaljacka 98 rosa | Skaljacka 122 grå | Skaljacka 80 blå | Skaljacka 92 rosa | Skaljacka 146 grön | Skaljacka 146 turkos | Skaljacka 152 blå | Skaljacka 128 rosa |




Det finns mycket fint, kika in här


Nu står maten i ugnen och vi ska göra oss färdiga för när vi har ätit, mannen har kommit hem och jag har matat Oliver så ska jag och Tuva åka iväg på hennes gympa. Ikväll ska jag beställa lite leggings till Tuva, hon har redan valt färg😊

2 kommentarer:

  1. Du gör ju mycket och får väl inte en hel natts sömn, inte så konstigt du kan känna dig yr.Tränar och är mycket ute med barnen och kämpar med vagn och pulka i snön. Alltid kul och handla lite nytt till barnen och oss själva också.
    Ha en fin kväll och Krya dig. Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är fullt ös jämt och sömn.... finns det haha. Tur han somnar om lika fort som han ätit iaf!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥