onsdag 7 mars 2018

FULLT UPP HÄR

Imorse när jag kom hem från förskolan så va det bara att söva Oliver i vagnen sen städade jag huset, jag hade lovat Tuva städa när hon var borta så vi kunde göra det hon önskade när hon kom hem - spela memory. Jag var klar lagom så jag hann både äta själv och mata den lille innan vi åkte och hämtade igen. Men inte ville hon spela då, hon hade annat för sig. Men nu kan jag stilla mitt samvete och ta det lite lugnt och bara vänta in helgen utan att behöva stressa med städningen.
Sen i eftermiddag fick vi spontanbesök av N och lillkillen. Alltid trevligt. Synd bara att kaffekannan som vi beställt inte har kommit än.... Jag vill ha riktigt kaffe!
 Den lille glädjespridaren som sällan visar några ledsamheter❤
Nu har jag äntligen kommit ihåg att koka potatis för nu är det dags för Oliver att börja äta😊 Han "hugger" efter skeden och är väldigt intresserad av mat! Men det är väl bara en tesked eller två som han ska börja med. Hoppas det går lika bra hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥