torsdag 23 augusti 2018

ÄNTLIGEN!

Äntligen kan jag säga att båda små är friska❤ I alla fall nästintill helt, det märktes så stor skillnad imorse så det var helt fantastiskt! När jag skulle åka till jobbet så tyckte Tuva att det var jobbigt idag, hon ville gärna att jag skulle vara hemma hos dom och jag kan förstå henne för vi har varit hemma tillsammans nästan ett helt år. Hon har ju varit på förskolan någongång varje vecka men annars har det ju varit vi.

Ikväll jobbade jag länge för vi hade APT när vi slutat. När jag kom hem var det riktigt kramkalas båda slängde sig runt halsen och ville inte släppa❤ Jag får så fina bilder på dom om dagarna så det går ingen nöd på dom när jag är borta!! Klart att dom trivs bäst när både mamma och pappa är hemma så helgerna är värdefulla.

Mitt mål är ju att lägga mig i tid när jag ska jobba men det sket sig idag med... Jag vill ju ha träningen gjort på morgonen så jag har kvällen fri så imornbitti ringer klockan 5.
Lejonhonan på zoo i somras. Visst är de fina?

1 kommentar:

  1. Underbart foto! Läser nu att barnen är friska så skönt.
    Härligt me dom små barnen, så har jag det också fast med barnbarnen när jag besöker dom,det är äkta kärlek från ett barn.
    Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥