tisdag 28 augusti 2018

NU BLIR DET RUTINER IGEN

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANS APOTEK//

Oliver tyckte det var lite konstigt när vi lämnade Tuva på förskolan imorse och sen att det bara var jag och han hemma för det är ju lääängesen det var så. Han har skött sig exemplariskt och sov så jag hann träna, nu börjar jag tröttna på mina övningar och hoppas på ett nytt träningsprogram imorn. Jag kan inte se mig sluta med mammafitness för jag gillar upplägget, maten tar ju massa tid såklart, att väga och äta så mycket som jag ska. Men att få hjälp med träningen och nya upplägg gillas skarpt! Jag som bara har sprungit massa innan.... Nu är det bara hemmaträning som gäller.
Nu är den "riktiga" vardagen igång igen så som den kommer vara i höst. Det känns rätt bra faktiskt, nu ska rutinerna in även om det är mkt skjutsande, träningar som avlöser varandra och matcher. I helgen ska Max va bollkalle på en bortamatch för herrarna + att han har match nästa dag.

Hörni  - missa inte ⇓
kronansapotek.se har alltid många och bra erbjudanden de kör även dagens deal som endast körs till 23.59 varje kväll och det är olika varje dag så kolla in om du inte vill missa dagens deal
De kör även veckans vara och kampanj på Emma S jag lovar dig, du hittar alltid något du vill ha/behöver där inne😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥