onsdag 29 augusti 2018

DESSA KORT TAR ALDRIG SLUT

Förmiddagen ägnade jag åt att städa huset så jag kunde ägna kvällen till det här;
Äntligen har jag fått in bilderna från när Oliver föddes. Så fort jag fått in min hög så ska jag framkalla nästa gäng så jag är i fas. Måste nog framkalla var 3e månad för att jag inte ska få såna enorma högar. Jag har en Ullaredstripp inplanerad och då står fler fotoalbum överst på listan😉
Jag blev så sugen på tacopaj när vi skrev matlista och idag var det äntligen dags. Jag kunde inte göra den lika stark för Oliver äter ju med. Han vägrar äta burkmat om vi äter annat och äter han samma som vi så måste det vara av våra bestick det kan inte vara "bebisskedar". Idéer....
Nu har Oliver snart löst det, han tar ett par krypsteg innan han ålar men jag tro han kryper snart. Men helst går han ju och håller oss i händerna.
Nu ska jag läsa lite för imorn är det min tur att gå till jobbet men jag har för en gångs skull en kort dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥