måndag 27 augusti 2018

DENNA VÄRME....OCH KYLA!

Precis tränat klart, när barnen är hemma och mannen jobbar så får jag träna när de små har lagt sig för på dagarna är det fullt ös. Imorn är det första dagen Tuva ska tillbaks till förskolan på typ 11-12 veckor så vi får se hur det går men jag tro inte det är några problem. Vi ska lämna in ena hunden till veterinären först och så hämtar vi honom igen efter jag hämtat Tuva.

Huuu vad jag går runt och huttrar, är det inte suuupervarmt så är det ju typ...vinter. Jag fryser ju jämt!
Förra veckan hade vi ju en otroligt varm dag igen och de kommer ju så där en gång ibland, jag slungades genast tillbaks till i somras när det var så varmt - huuur länge som helst! Vi hade det så varmt inne på jobbet så jag undrar om värmesystemet ens fungerar.... Jag kan tala om för dom att dom behöver ett nytt värmesystem för det funkar ju inte att vara så många på en "liten yta" och luften inte cirkulerar. Jag kan tala om för dom att soliduct finns om dom inte visste det! Jisses denna värme kan vi inte ha, hoppas det är bättre om några veckor när vi flyttar till nya lokaler.
Nu blir det lite kvällsmys med tända ljus, något att äta och en varm dusch🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥