fredag 24 augusti 2018

LYCKLIGA BARN

Fredagar är fredagar och alla är trötta.... Men jag ser ändå fram emot fredagsmys och barnen var överlyckliga när jag kom hem. Tuva har busat igen alla dagar hon var dålig🙂 Hon säger väääldigt massa roliga saker just nu och jag är glad att jag har hennes bok som jag antecknar i. 
Så fort lillgossen ser mig ska han upp och gå och jag får glatt följa med som stöttepelare. Jag tror ju han går innan han fyller 1.
Idag har jag saknat familjen massor när jag jobbat men nu är vi lediga i flera dagar innan det är dags igen och vi har lite grejer inplanerade. 
Jag är sugen på att gå till frissan och klippa en decimeter minst på håret. Tål att tänkas på.

2 kommentarer:

  1. Klipp inte ditt fina hår, man kan ju göra så mycket med ett långt hår, sätta upp det ha i fläta som du haft så snyggt. Du ångrar dig sen. Va du är flitig och träna fast du jobbar och har dig, du behöver inte gå ner i vikt i alla fall, men bygga muskler kanske du gör.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det hade varit skönt med lite kortare hår eller helst hade jag rakat det för jag fäller så mycket! Men det kommer aldrig ske haha.
      Nä jag ska absolut inte ner i vikt jag ska bara få lite muskler :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥