fredag 3 augusti 2018

RENSNING OCH TIPS

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR LINDEX//

Hoppas ni haft en bra fredag, fortfarande semester? Sista semesterfredagen kanske? Här blev det städ, tippen och handling på förmiddagen sen körde jag Max till kusinerna för där ska han sova inatt och Thea har kompis som sover över här. 
Jag älskar tippen haha, kasta all skit som bara är "ivägen". Skulle huset brinna upp är det enda jag skulle bli ledsen över mina fotoalbum. Alla bilder från när barnen är små, allt annat kan jag ju köpa igen. Svägerskan är gravid så nu ska vi rensa förrådet och ge de alla bebisgrejer till dom för här blir inte fler! Badbalja, bilstol, kläder, gåstol, babysitter mm. Skönt, då kan jag få plats i förrådet sen😉
Här är en kille som älskar smoothie!! I denna är det körsbär och blåbär.


Pssssst;
I helgen kör Lindex 10% på hela sortimentet även rea, det gäller 3-5/8 Använd koden onlineonly10 för att få rabatten. Du hittar sortimentet här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥