lördag 4 augusti 2018

MIN LILLEKISSE......

Usch igårkväll blev det av, det där jobbiga beslutet jag tog om att avliva katten😥 Han hade ett stort öppet köttsår på halsen, större än en gammal 5a. Det luktade illa och vi kände direkt om han var i samma rum som oss även om vi inte såg han. Det läker ju aldrig i denna värmen så det var bara synd om honom. Han blev ju ormbiten flera gånger varje sommar och jag vet inte om just detta såret börjat med det men jag tror det för han hade ingen päls på halsen men sen vet jag ju inte om det är något annat djur som varit på honom med. Lillekissen som var vildkatt och livrädd när han kom till oss när Tuva var nyfödd. Nu var han en riktig kelgris.
Min fina Lillekisse❤

2 kommentarer:

  1. Precis som jag skrev innan det är bland det svåraste som finns att ta bort våra fyrfotade vänner och andra som har färre ben. Men om det sen inte finns nåt annat så är det ju så, lillekisse vilar gott, tänk så.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta var det bästa för han....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥