fredag 3 augusti 2018

SÖTA SMÅ LIV❤

God morgon, bara jag och de små uppe här så det är kaffe och barnkanalen som gäller. Mannens sista semesterdag så han kan få lite sovmorgon (idag med) men jag tar gärna mornarna med lugn och ro🙂
Igårkväll åkte mannen, Max och min pappa ut och fiskade så jag och resten av barnen åkte ut till samma sjö och badade med N och pojkarna. Härligt med kvällsbad. Sen blev det hem och äta och i säng för de små. Mannen och Max kom när det började skymma, så tidigt det börjar bli mörkt nu och det är ju mysigt. Snart ska jag sätta mina ljus och lyktor på timer🙂
Jag och Thea fixade med de små liven, imorn är de 2 veckor gamla. Såååå otroligt söta❤
En ska vi behålla och brorsans barn ska ha varsin sen finns det 5 kvar😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥