fredag 10 augusti 2018

FREDAG :-)

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANS APOTEK//

God morgon på er och det är freeeedag!! Härlig känsla även om ångesten kryper på att föräldraledigheten snart är över. Fast över är den ju inte, jag ska ju bara mjukstarta och det blir säkert jättebra men jag är inte där....än. 
Vi ska städa nu på förmiddagen jag och barnen för sen ska ju Max på gokart, snacka om att han ser fram emot detta. Vi ska in och handla fredagsmys och ingredienser till en plåt kärleksmums som jag och Max ska baka så de kan sälja på matchen på söndag. 
Jisses vilket oväder vi vaknade till strax efter 2 inatt, sooom det regnade och åskade! Tuva vaknade och kröp ner till oss så inatt blev det varmt och trångt men mysigt. Vi brukar gå in och sätta oss hos henne annars om hon vaknar på natten men vi visste ju inte hur länge det skulle åska så då var det smidigt att hon kröp ner och somnade hos oss.
Nu är det dags att äta frukost så vi kan sätta igång!
Mitt fredagstips till er, Kronans Apotek har nu kampanj på Emma S där du får köpa 2 produkter så får du denna ögonkräm på köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥