lördag 25 augusti 2018

ELLINGE GAME FAIR

Imorse åkte vi ner till svärföräldrarna för att följa med till Ellinge Game Fair och det är jakt och fiskemässa. Det var nog bättre när det var på Bosjökloster för jag saknade Engelssons men jag ska beställa där ifrån på nätet istället.
 Vi klarade oss undan de värsta regnskurarna men det regnade ju både före och efter! Det låg himla fint med slottet och vattnet.
 Tuva tyckte det var spännande att ett av vildsvinen var ute på så nära håll.
 Jag köpte ett par träningstights till mig och Thea i camouflage. Hon gillar de färgerna i grått och i mina är det lite rosa.
Sen åt vi middag hos svärföräldrarna innan vi åkte hemåt. Det blir till att köra i mörkret men det är sååå mysiga kvällar. Fy vad jag känner mig tjatig om det men jag tycker det är ljuvligt!! Imorn när jag ska röja och städa så åker alla mina ljus på timer och de stora lyktorna fram🙂

2 kommentarer:

  1. Men där är ju jakt och fiskemässa på Bosjökloster hörde reklam på radion?
    Fina ni är på fotot mor och dotter. Må så gott. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de körde samma helg.... men svärföräldrarna har en monter för eftersök och sina hundar i Ellinge :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥