onsdag 8 augusti 2018

STRANDEN NÄSTA OCH DEN DÄR DOFTEN!

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR ÅHLÉNS//

Hej i värmen, här håller vi på att packa ihop oss med badkläder, fika och allt som ska med för en stund på stranden med vännerna. Det såg ut att komma lite regn till helgen och det var rätt skönt med det svalare vädret i måndags🙂 Jag är sugen på att sätta alla mina ledljus på timer nu när det börjar bli mörkt om kvällarna, det är det bästa med hösten - mörka kvällar❤

Jag köpte hem en bodyskrubb i min favoritdoft oooooh my god så gott jag luktade efteråt!! Jag gick och sniffade på mina händer hela kvällen. Skulle jag få välja att ha en doft resten av livet så skulle det vara den här och sen lavendel.
Skön konsistens och ljuvlig doft, vad mer önskas? Du hittar skrubben här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥